Grįžti į pradinį puslapį
0
0
Grįžti į pradinį puslapį

Grąžinimas ir keitimas

Internetu pirktos kokybiškos prekės gali būti grąžinamos arba keičiamos per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo pirkėjui dienos.

Grąžinant arba keičiant prekes būtina laikytis šių sąlygų:

1.    grąžinama/keičiama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;

2.    prekė turi būti pirkėjo nesugadinta;

3.    prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės bei apsauginės plėvelės ir kt.);

4.    grąžinama/keičiama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo pirkėjo gauta.

Jei aukščiau išvardintos sąlygos yra įvykdytos, turėtumėte parašyti prašymą grąžinti/keisti prekę, nurodant vardą ir pavardę, sąskaitos - faktūros numerį, prekės pavadinimą ir kainą, sąskaitos numerį, kur turėtų būti grąžinti pinigai bei grąžinimo arba keitimo priežastį.

Grąžinimo-keitimo forma

a)    Šį prašymą turite atsiųsti el. paštu info@ginalasinterjeras.lt arba registruotu laišku. Kai gausime prašymą, jūsų nurodytu adresu iškviesime kurjerį (arba galite prekę atsiųsti paštu arba atnešti į „iittala“ saloną). Gavę prekę ir įsitikinę, kad prekė yra nenaudota, per 14 d. d. grąžinsime pinigus į jūsų nurodytą sąskaitą arba, keitimo atveju, išsiųsime naują prekę.

Grąžinimas arba keitimas, jei gavote siuntimo metu sugadintą, brokuotą arba ne tą, kurią užsisakėte, prekę 

Prekės keičiamos ir grąžinamos vadovaujantis Civiliniu kodeksu ir Mažmeninės prekybos taisyklėmis, atnaujintomis 2014 m. liepos 29 d. Vyriausybės nutarimu Nr. 738.

Atsiimdami/priimdami užsisakytas prekes, patikrinkite siuntos būklę bei pasirašykite siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą. Jei atsiimdami/priimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą arba komplektacijos neatitikimą, nedelsiant praneškite apie tai kurjeriui arba siuntų taško darbuotojui, padarykite nuotrauką (atsiųskite ją el. paštu: info@ginalasinterjeras.lt) ir paprašykite surašyti pakuotės pažeidimų aktą. Atsiėmus/priėmus užsakytą prekę ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai. Jums neatlikus šių veiksmų, mes neprisiimame atsakomybės dėl:

1.    prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas;

2.    prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.

Negrąžintinos ir nekeičiamos prekės

Mocevičiaus firma "Ginalas" vadovaujasi prekių grąžinimo tvarką reglamentuojančiais dokumentais - Civiliniu kodeksu ir Mažmeninės prekybos taisyklėmis.

Kodus pagal kombinuotąją nomenklatūrą rasite čia

Daugiau informacijos apie ne maisto produktų grąžinimą rasite Valstybinės ne maisto produktų inspekcijos prie Ūkio Ministerijos internetiniame puslapyje.

Grąžinimo/keitimo išlaidos

Jeigu norite grąžinti nepatikusią prekę (nepatinka nusipirktos prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas) kuomet yra grąžinami pinigai už prekę ar prekė yra keičiama kita preke, visais atvejais siuntimo išlaidos nėra kompensuojamos. Kurjerio paslaugas klientas užsako pats arba, jei pageidaujate, kad Mocevičiaus firma "Ginalas" iškviestų kurjerį, kurjerio paslauga kainuos 2,90 Eur (užsakymams į Kuršių Neriją imamas papildomas € 26,00 už siuntinį mokestis).  Kai grąžinama nekokybiška prekė, Mocevičiaus firma "Ginalas" įsipareigoja padengti siuntimo išlaidas.